Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Număr curent >> iunie 2017
 

Volumul 11, Numărul 2, iunie 2017

Conceptul şi dezvoltarea strategiei de marketing online pentru un ONG

  Cosmin-Alexandru Şerban

Cercetare privind percepţia studenţilor faţă de activitatea promoţională pe piaţa serviciilor de taximetrie

  Raluca-Giorgiana Chivu şi David-Florin Ciocodeică

Impactul pozitiv al publicităţii contextuale Google AdWords asupra traficului blog-urilor

  Andreea Gabriela Dumitru

Promovarea evenimentelor în mediul online

  Nicoleta Alice Cucu

Responsabilitatea socială în IMM-urile româneşti

  Eduard-Gabriel Ceptureanu

Comportamentul de cumpărare pe piaţa băuturilor răcoritoare

  Nicoleta Alina Dragomir

 

O revistă editată sub egida
Facultăţii de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti
în colaborare cu Editura Uranus

2012 Revista de Marketing Online