Număr curent Arhivă Căutare Condiţii de redactare Colegiu editorial Colectiv redacţional Despre noi
 
Număr curent >> iunie 2012
 

Volumul 6, Numărul 1, iunie 2012

Criterii de evaluare a eficienţei comunicării de marketing prin intermediul blogosferei

  Mihai Orzan şi Octav-Ionuţ Macovei

Utilizarea planificării strategice orientate spre piaţă în vederea introducerii produselor ecologice româneşti pe pieţe Europene

  Mihai Ioan Roşca şi Florin Tudor Ionescu

Impactul mediului online asupra programelor de prevenire a abandonului şcolar: Un studiu privind problema educaţiei în familiile din România

  Corina Şerban

Comunicarea integrată de marketing, sursă a creării avantajului competitiv

  Adelina Eugenia Ivanov

Semnificaţia mesajelor comunicaţionele difuzate prin intermediul Blogosferei

  Irina Iosub şi Gheorghe Orzan

Evaluarea caracteristicilor tehnice şi estetice în alegerea Ultrabook-urilor

  Andra Mădălina Platon

Studiul motivaţiilor comportamentului online al consumatorilor prin intermediul tehnicilor din domeniul neuromarketing

  Adina Zara

Factori de influenţă pe piaţa românească a bunurilor de larg consum

  Denisa Andreea Niculae

 

O revistă editată sub egida
Facultăţii de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti
în colaborare cu Editura Uranus

2012 Revista de Marketing Online